VRAGEN & ANTWOORD

De antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met de receptie.

RESERVEREN

Is direct boeken voordeliger dan boeken via een boekingssite?

Bij ons boekt u direct altijd voordeliger dan via een boekingssite. Indien u een betere prijs heeft gevonden, laat het ons weten!

Kan mijn dochter / zoon bij ons op de kamer verblijven?

Onze Familiekamers zijn uiterst geschikt om als gezin te verblijven. In onze andere kamertypes is het helaas niet mogelijk.

Kan ik een reservering maken zonder creditcard?

Om een kamer te reserveren hebben wij een betaalgarantie nodig. Dit kan in de vorm van een creditcard, maar u kunt ook vooraf betalen door middel van i-Deal.

Kunnen wij een kamer met bad krijgen?

Alleen de 'Romantische kamer' beschikt over een bad en aparte douche. Wenst u een kamer met een bad te reserveren? Kijk dan wanneer onze Romantische kamer nog boekbaar is!

Zijn huisdieren toegestaan?

In het hotel zijn geen huisdieren toegestaan.

Tot wanneer mag ik gratis annuleren?

Dit is afhankelijk van uw geboekte tarief. Standaard tarief: u mag tot 48 uur voor aankomstdag kosteloos annuleren. Vroegboek / non-refundable tarief: u kunt de kamer niet wijzigen of annuleren.

Kan ik een reservering maken zonder ontbijt?

Wij bieden uitsluitend hotelkamers inclusief uitgebreid ontbijt aan. Heeft u speciale verzoeken voor uw ontbijt? Vraag de receptie naar de mogelijkheden.

Wij hebben iets te vieren. Kunnen jullie iets leuks regelen?

Uiteraard! Als verrassing verzorgen wij een leuke attentie. U kunt uiteraard ook leuke extra's reserveren voor een extra feestelijk tintje: rozenblaadjes (€8,50), bonbons (€10,-), een bos bloemen (vanaf €25,-), of Prosecco (€27,-)

ONTBIJT / LUNCH / DINER

Vanaf hoe laat kan ik ontbijten?

Op werkdagen wordt het ontbijt geserveerd van 7:00 tot 10:30 uur. In het weekend start het ontbijt om 8:00 uur tot 10:30 uur. Is dit te laat voor u? gedurende de openingstijden van de receptie is het ook mogelijk om een ontbijtpakket aan te vragen, welke de avond ervoor wordt geserveerd op uw kamer.

Kan ik een glutenvrij / lactosevrij / vegan ontbijt krijgen?

Dit behoort absoluut tot de mogelijkheden! Wij vragen u vriendelijk om 48 uur voor uw aankomst door te geven aan de receptie.

Ik wens graag een lunchpakket. Is dit mogelijk?

Dit is mogelijk. Wij verzorgen graag uw lunchpakket voor €8,50 per persoon.

Serveren jullie ook diner?

Het restaurant is alleen geopend voor het heerlijke ontbijtbuffet. De receptie helpt u graag verder met een restaurant vinden wat bij uw wensen past.

AANKOMST

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Ik kom voor 15:00 uur aan; kan ik al inchecken?

U bent van harte welkom om voor 15:00 uur al bij het hotel te arriveren. Of uw kamer al gereed is, is afhankelijk per dag. Uiteraard kunt u wel uw bagage bij de receptie achterlaten, en de stad om omgeving gaan verkennen.

Van hoe laat tot hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken kan tussen 15:00 en 20:00 uur. Uitsluitend in overleg met de receptie kan u eventueel tot 23:00 uur inchecken. Komt u na 23:00 aan? Dan maken wij gebruik van de sleutelkluis, waar wij een creditcardgarantie voor nodig hebben.

Is het mogelijk om fietsen te huren?

Bij Hotel Zilt kunt u fietsen huren voor €10,50 per dag per fiets. Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u deze te reserveren via info@sprenck.nl.

Hoe laat moet ik uitchecken? Kan dit ook later?

U kunt uitchecken tot 11 uur. Wenst u langer gebruik te maken van de kamer? Informeer de receptie gedurende de avond voor vertrek - dit is per dag afhankelijk van de beschikbaarheid.

Ik wil graag later inchecken dan 20:00 uur. Kan dat?

Wij vragen u vriendelijk onze receptie op de hoogte te brengen als u niet voor 20:00 uur kan inchecken. Tot uiterlijk 23:00 uur is incheck mogelijk, daarna uitsluiten met creditcard garantie via onze sleutelkluis.

Kan ik mijn bagage achterlaten?

Zowel voor inchecktijd, als na uitchecktijd is het mogelijk uw bagage bij de receptie achter te laten gedurende onze openingstijden (8:00 uur tot 20:00 uur).

Hoe kan ik een reservering wijzigen / annuleren?

Heeft u via een externe boekingswebsite geboekt? Wij raden u aan contact op te nemen met desbetreffende website. Heeft u via ons geboekt? Neem dan direct contact op per e-mail of telefoon.

[contact-form-7 404 "Not Found"]